Hasznos applikációk, ha versenyt futsz az idővel - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Hasznos applikációk, ha versenyt futsz az idővel

Hasznos applikációk, ha versenyt futsz az idővel

Te is egész nap rohansz, mint a nyuszi? Elárulom neked, hogy lehet időt nyerni. Növelheted a sebességedet, de ha már amúgy is ezres fordulatszámon pörögsz, inkább igazíts a pályán, vágd le a kanyarokat, és használd a rövidítéseket! Mert úgy tűnik, az idővel való versenyfutást csak egy kis csalással lehet megnyerni. Ebben lehetnek segítségedre az alábbi hasznos applikációk.

A városi tájfutók hasznos applikációi
 

1. Időkép
 

Fürdődressz vagy esőkabát? Esernyő vagy napkrém? Erre az appra van szükséged, ha a hétvégi kiruccanásra készülsz, vagy a péntek esti programodat szervezed – de ahhoz is, hogy az időjárásnak megfelelően öltözz reggel, mert hosszú lesz a nap.
 

Ez a hasznos applikáció nem csupán aktuális és pontos időjárási helyzetképet mutat, hanem az előrejelzéseiben is megbízhatsz. Semmi sallang, és semmi extra – valószínűleg ez a titka, hogy ilyen sokan ismerik és használják. Egyszerű, szerethető, és mutatja, amit kell. Mi több szükséges ennél?

 

2. Uber

Ezzel a hasznos applikációval a regisztrált sofőrök közül lehet a közelünkben cirkálót megkérni, hogy vigyen magával. Időközben persze egész kis iparág nőtt köré, de őszintén szólva minél többet tiltakoznak ellene a taxisok, annál inkább reklámot csinálnak az Ubernek.
 

Ha sietsz, a Te szempontodból mindenképpen előnyös, mert adott esetben gyorsabb, és mindenképpen olcsóbb a normál taxihoz képest. Még egy előnye, hogy a sofőrválasztás sem lesz lutri, mert az utasok értékelik a sofőröket – ha valami miatt az illető gázos, azt előre látod, és elkerülheted a nemszeretem meglepetéseket.
 

Sőt, még annak is van némi varázsa, hogy a jövő technológiáját használod a lótásod-futásod megszervezéséhez.

 

3. SignEasy
 

A rugalmas időbeosztás sokunkat olyan digitális nomádokká tesz, akik menetközben végzik a munkájukat. Ennek a hasznos applikációnak a segítségével bárhol és bármikor  ki lehet tölteni, és alá lehet írni szerződéseket vagy más papírokat, amiket valamilyen formában csatoltak nekünk.
 

Ha nagyon elfoglalt vagy, és ezért problémás valamilyen dokumentum aláírása, akkor ez számodra hasznos lehet. Igaz, az applikáció használata felvet némi biztonsági kérdéseket, mert ha az iratot nem a hagyományos módon szignálod, megjelenik a digitális biztonság témaköre, de ez már egy másik történet.
 

Futott még, de nem nyert

A Traffic Hunter nevű applikáció a gyorshajtás egyik kockázatát, a rendőrség traffipax flottáját és a bírságokat segít elkerülni a közösségi tudás megosztása által. Ha valaki traffipaxot lát, akkor azt jelzi az app által, hasonlóan ahhoz, ahogyan a Waze segít elkerülni a balesetek helyszínét és a dugókat.

Ez az applikáció nálunk, mondjuk úgy, egyelőre még tesztelés alatt áll. A nagy kérdés, hogy van-e létjogosultsága a remekül bevált Waze Közösségi GPS mellett, mely tapasztalatunk szerint sokkal jobb használhatóságot biztosít, mivel utazás közben megbízhatóan mutatja a méréseket, rendőrt, igazoltatást, amit a Traffic Hunter sokszor elmulasztott...
 

Te mit használsz, amikor futsz?
 

Több szem többet lát. Hát még a sasszemű mobilozók szeme! Ha úgy gondolod, hogy van más olyan hasznos applikáció is, amelynek a listánkon volna a helye, mert megkönnyíti a napodat, szívesen vennénk, ha megosztanád velünk a tapasztalataidat.

Milyen applikáció vált be és melyik nem?

További bejegyzések

Az online kommunikáció 5+1 trendje 2018-ban

Hogyan optimalizálható a legjobban az online kommunikáció 2018-ban? Milyen új trendeket kövess, és mi az, amire már nem érdemes túl sok időt fordítanod? Aki az online marketing világát ismeri, jól tudja, hogy ebben a szélsebesen változó üzletágban az első és legfontosabb, hogy jól informáltak legyünk. A 2018-as változásokról és előrejelzésekről alábbi összefoglalónkban olvashatsz.
 

1. Az online kommunikáció törzse: az e-mail marketing

Olvasom tovább...

Katt a gombra! Értékesítési szövegírás hatékony lezárással

Felszólítás a cselekvésre (call to action): így hívják azokat a webszövekbe „belevarrtˮ gombokat, amik nélkül az értékesítési szövegírás csupán öncélú kreatív játék lenne.
 
„Feliratkozom … letöltöm … kosárba teszem … még több infó … kifizetemˮ vagy egyéb cselekvések (akciók) nevei díszelegnek rajtuk. Meg az is előfordul, hogy a szöveg végén található, linkesített mondat vagy szókapcsolat szólít fel a szerző számára kívánatos cselekvésre.
 
Milyenek legyenek ezek a felhívások azért, hogy a célszemély valóban engedelmeskedjen és továbbkattintson?

Milyen a felszólító gombokra összpontosító értékesítési szövegírás?

Olvasom tovább...

SEO haladóknak: keresőoptimalizálás a RankBrain algoritmusra

Ha számodra se ismeretlen szó a „keresőoptimalizálás” (SEO), akkor valószínűleg arról is tudsz, hogy mindannyiunk kedvenc keresőrendszere egy olyan algoritmust (utasítássorozatot) használ a weboldalak rangorolására, ami több mint 200 összetevőből, úgynevezett „rangsorolási szignálból” áll.

Ezek közül a az egyik legfrissebb és legfontosabb a RankBrain. Hogyan kell eljárnod, ha azt szeretnéd, hogy ez a számítógépes „rangsoroló agy” szeresse a weboldaladat?

RankBrain keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Olvasom tovább...

Hogyan ad el az értékesítési szöveg csak címsorokkal?

Mielőtt az értékesítési szöveged bármit is eladna, előbb „el kell adnodˮ olvasóidnak magát az értékesítési szöveget. Más szóval: rá kell venned őket arra, hogy egyáltalán elolvassák. De vajon hogy is néz ki egy olyan cím, ami képes ezt megtenni?

Sokat ígérő, bombasztikus és kattintásvadász? Előnyökkel kecsegtet, vagy találós kérdésekkel piszkálja fel az olvasó kíváncsiságát? Esetleg újdonságokat, híreket közöl az illető területről?

Vagy csak a jó sok felkiáltójelen (!!!) és az olyan, kapabetűkkel kiemelt „varázsszavakonˮ múlik az egész, mint az AJÁNDÉK, az INGYENES és az AKCIÓ? :)

Miről szóljon az értékesítési szöveg címsora

Olvasom tovább...

Az év első közösségi média forradalma: változik a Facebook

Előnyödre vagy hátrányodra van a közösségi média éllovasa által beharangozott fordulat? Attól függ, melyik oldalon állsz: hirdetni szeretnél, vagy inkább minden vágyad az, hogy békén hagyjanak, mert a családoddal, barátaiddal való kommunikációra szereted használni a Facebookot.

Mark Zuckerberg friss, pár napos bejelentése alapján ezután a felhasználók hírfolyamát a barátaik és családtagjaik bejegyzései fogják uralni, mert a Facebook idéntől korlátozni fogja a hirdetéseket, reklámokat.

Tyűha! Vajon akkor mi, szövegírók és tartalomgyárosok már készülhetünk is szakmát váltani?

Mi lesz a közösségi média marketinges használatával?

Olvasom tovább...