Hasznos applikációk, hogy ne maradj le semmiről - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Hasznos applikációk, hogy ne maradj le semmiről

Hasznos applikációk, hogy ne maradj le semmiről

Az életben manapság nincs megállás, de a folyamatos mozgás könnyedsége ezekkel a hasznos applikációkkal számodra garantált lesz. 

Szó szerint és képletesen, a gondolataid szintjén is könnyebben mozgásban maradsz, ha igénybe veszed az online kommunikáció segítségét, közelebbről pedig a következő három applikációt.

Mindent elérhetővé tevő, hasznos applikációk

Ha egyetlen szóban kellene összefoglalni a mai kor lényegét, akkor az összekapcsoltság lenne a legjobb kifejezés. Ez az a tényező, ami elvárássá teszi velünk szemben a minden eddiginél nagyobb gyorsaságot.

 1. Viber – ha gyorsan és ingyen akarsz kommunikálni

A hasznos applikációkról szóló sorozatunk újabb darabját a Viber mobilalkalmazás nyitja, amelynek segítségével üzeneteket küldhetsz más Viber-felhasználóknak, illetve hívást kezdeményezhetsz velük – ingyen. Ha nincs időd vagy kedved üzenetet pötyögni, rá is mondhatod 30 másodperces hangüzenet formájában a gondolataidat. 

Használat közben sokaknak stabilabbnak tűnt, mint a Skype. Emellett könnyű vele csoportokat csinálni, amelyekben akár üzenetek, akár képek formájában mindenkihez gyorsan eljut az infó.

2. BKK futár – ajtótól ajtóig visz a legrövidebb idő alatt

Ez az ingyenes utazástervező szolgáltatás valós idejű útvonaltervezést tesz lehetővé, valamint térképes járműmegjelenítésre is alkalmas. 

A hasznos applikációk fejlesztői ez esetben az összes felszíni tömegközlekedési járművet informatikai hálózatba kapcsolták, és műholdas megfigyeléssel látták el. Az eredmény: akadálymentes útvonaltervezés a járművek helyzetének valós idejű megjelenítése által.
 
Hiszen  ki mondhatja el magáról, hogy igazán kiismeri magát a szinte naponta változó budapesti közlekedésben? Ez az alkalmazás levezeti nekünk, hogy miről mire kell átszállnunk ahhoz, hogy eljussunk oda, ahova szeretnénk. A járatokra rákattintva megjeleníti a megállóhelyek nevét, valamint térkép segítségével megmutatja az útvonalat is.

3. Google fordító – két nyelv között a legrövidebb út

Gyors fordítási segítséget nyújt minden helyzetben – akár offline módban is. Azért érdemes más hasznos applikációkkal szemben ezt választani, mert olyan helyzetben is segít a nyelvi tájékozódásban, ha éppen nem áll rendelkezésre az internet, vagy külföldi utazáskor költséges lenne a folyamatos használata.
 
Nyilván nem arra találták ki, hogy a szaktolmácsokat helyettesítse, vagy kisregényeket olvassunk vele idegen nyelveken. Ezt azonban gyorsasága és rugalmassága hétköznapi helyzetekben bőségesen kárpótolja, hiszen hangalapú és grafikus keresést egyaránt működtet. Így a lefotózott nyomtatott szöveget digitalizálja és lefordítja.
 
Mellesleg ezáltal offline szöveget is könnyen lehet digitalizálni és e-mailben elküldeni néhány perc alatt, ami rengeteg időt spórol meg akkor, ha dokumentumokat kellene bepötyögni a gépbe.

Hasznos applikációk versenye

Sorozatunkban továbbra is tesztelni fogjuk a legnagyobb segítséget nyújtó mobilalkalmazásokat, illetve saját hektikus életünkből merítünk tippeket az ajánláshoz.

Te milyen hasznos applikációkat használsz? Oszd meg hozzászólásban olvasóinkkal a tippjeidet, ha van kedved ma valami jót tenni! :)

További bejegyzések

Az online kommunikáció 5+1 trendje 2018-ban

Hogyan optimalizálható a legjobban az online kommunikáció 2018-ban? Milyen új trendeket kövess, és mi az, amire már nem érdemes túl sok időt fordítanod? Aki az online marketing világát ismeri, jól tudja, hogy ebben a szélsebesen változó üzletágban az első és legfontosabb, hogy jól informáltak legyünk. A 2018-as változásokról és előrejelzésekről alábbi összefoglalónkban olvashatsz.
 

1. Az online kommunikáció törzse: az e-mail marketing

Olvasom tovább...

Katt a gombra! Értékesítési szövegírás hatékony lezárással

Felszólítás a cselekvésre (call to action): így hívják azokat a webszövekbe „belevarrtˮ gombokat, amik nélkül az értékesítési szövegírás csupán öncélú kreatív játék lenne.
 
„Feliratkozom … letöltöm … kosárba teszem … még több infó … kifizetemˮ vagy egyéb cselekvések (akciók) nevei díszelegnek rajtuk. Meg az is előfordul, hogy a szöveg végén található, linkesített mondat vagy szókapcsolat szólít fel a szerző számára kívánatos cselekvésre.
 
Milyenek legyenek ezek a felhívások azért, hogy a célszemély valóban engedelmeskedjen és továbbkattintson?

Milyen a felszólító gombokra összpontosító értékesítési szövegírás?

Olvasom tovább...

SEO haladóknak: keresőoptimalizálás a RankBrain algoritmusra

Ha számodra se ismeretlen szó a „keresőoptimalizálás” (SEO), akkor valószínűleg arról is tudsz, hogy mindannyiunk kedvenc keresőrendszere egy olyan algoritmust (utasítássorozatot) használ a weboldalak rangorolására, ami több mint 200 összetevőből, úgynevezett „rangsorolási szignálból” áll.

Ezek közül a az egyik legfrissebb és legfontosabb a RankBrain. Hogyan kell eljárnod, ha azt szeretnéd, hogy ez a számítógépes „rangsoroló agy” szeresse a weboldaladat?

RankBrain keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Olvasom tovább...

Hogyan ad el az értékesítési szöveg csak címsorokkal?

Mielőtt az értékesítési szöveged bármit is eladna, előbb „el kell adnodˮ olvasóidnak magát az értékesítési szöveget. Más szóval: rá kell venned őket arra, hogy egyáltalán elolvassák. De vajon hogy is néz ki egy olyan cím, ami képes ezt megtenni?

Sokat ígérő, bombasztikus és kattintásvadász? Előnyökkel kecsegtet, vagy találós kérdésekkel piszkálja fel az olvasó kíváncsiságát? Esetleg újdonságokat, híreket közöl az illető területről?

Vagy csak a jó sok felkiáltójelen (!!!) és az olyan, kapabetűkkel kiemelt „varázsszavakonˮ múlik az egész, mint az AJÁNDÉK, az INGYENES és az AKCIÓ? :)

Miről szóljon az értékesítési szöveg címsora

Olvasom tovább...

Az év első közösségi média forradalma: változik a Facebook

Előnyödre vagy hátrányodra van a közösségi média éllovasa által beharangozott fordulat? Attól függ, melyik oldalon állsz: hirdetni szeretnél, vagy inkább minden vágyad az, hogy békén hagyjanak, mert a családoddal, barátaiddal való kommunikációra szereted használni a Facebookot.

Mark Zuckerberg friss, pár napos bejelentése alapján ezután a felhasználók hírfolyamát a barátaik és családtagjaik bejegyzései fogják uralni, mert a Facebook idéntől korlátozni fogja a hirdetéseket, reklámokat.

Tyűha! Vajon akkor mi, szövegírók és tartalomgyárosok már készülhetünk is szakmát váltani?

Mi lesz a közösségi média marketinges használatával?

Olvasom tovább...