A sikeres érkezőoldalak 3 aranyszabálya - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

A sikeres érkezőoldalak 3 aranyszabálya

A sikeres érkezőoldalak 3 aranyszabálya

A webes világban életbevágó fontosságú, hogy a látogatókból lehetőleg azonnali reakciót válts ki, azaz képes legyen a szöveged konverzió elérésére. A jól optimalizált érkezőoldalakkal vásárlóvá, ajánlatkérővé lehet változtatni a weboldalra terelt látogatót.

 

3 aranyszabály, amivel sikeressé teheted az érkezőoldalad

1. számú aranyszabály: Mindig tudd, mit akar a látogatód!

Jó lenne tudni, hogy mi jár a látogatók fejében. Egy biztos, a látogatók szándéka sohasem merül ki annyiban, hogy egy bizonyos terméket szeretnének megvásárolni. 

A látogató a vásárlás különböző fázisaiban lehet:

  • a tudatosság szakaszában a látogató érdeklődik, adatokat gyűjt, tájékozódik a piacon Például, valaki szeretne kikapcsolódni egy wellness hétvégén. Megnézi, milyen szolgáltatások közül lehet válogatni, figyelemmel kíséri az árakat.
  • a megfontolás szakaszában már kiválasztotta a terméket, a márkáját is eldöntötte Információgyűjtés közben emberünknek megtetszik az aquafitnesz, ki is akarja próbálni a hétvégén.
  • a beszerzés fázisában a látogató már konkrétan vásárolni akar, és keresi azt a helyet, ahol megteheti.  Mivel már tudja, hogy pontosan mit akar, egy aquafitnesz programot biztosító wellness szállodát keres a környéken, vagy legalábbis egy gyorsan megközelíthető helyen. Ilyenkor egy 10%-os kupon képes csodákat művelni!

Az érkezőoldal akkor lesz igazán sikeres, ha összhangban tud lenni a látogató szándékával.

2. számú aranyszabály: Az érkezőoldalnak egy és csakis egy célja legyen!

Az érkezőoldalnak jól meghatározott célja van. Minden olyan elem, amelyik elvonja a látogató figyelmét erről a célról, felesleges, sőt ártalmas. A létező legjobb megoldás, ha semmilyen más interaktív elemet nem építünk be az érkezőoldalba, csak a cél szolgálatában álló konverziós űrlapot. Legyen az feliratkozási űrlap vagy vásárláshoz szükséges adatbekérő. Egyéb linkek, ikonok, menüpontok, közösségi médiára invitáló boxok csak elterelik a látogató figyelmét, aki szempillantás alatt elhagyhatja az oldalt.

3. számú aranyszabály: Ne ess a szűkszavúság csapdájába!

Széles körben elterjedt tévhit, hogy az érkezőoldal annál sikeresebb, minél rövidebb szöveget tartalmaz. A webes szöveg ideális hosszáról már írtunk egy korábbi bejegyzésben, következtetésként le lehet vonni, hogy a szöveg hosszát mindig a látogatók viselkedéséhez kell igazítani.

Az érkezőoldal legfontosabb feladata a meggyőzés, és ehhez sok esetben három mondatnál többre van szükség. Ha valaki autót akar vásárolni, az időt és energiát szán arra, hogy minden szempontból a legmegfelelőbb modellt válassza. Hidd el, el fogja olvasni azt a két oldalt, ami alapján mélyen a zsebébe nyúl, akkor is, ha amúgy nincs könyvtárbérlete.
Az érkezőoldal szövegének tudatában kell lennie a választás, a döntés komolyságának, hogy a látogató érezze, valódi segítségre talált a problémája megoldásában.

Ha a fenti 3 aranyszabályt betartod, az érkezőoldalad nagy eséllyel tereli majd a látogatókat a cél felé: a konverziós gomb megnyomásához. Sok sikert, sok vevőt kívánok Neked!

Tudod mi az érkezőoldal előtti lépés a vevőszerzésben? A hírlevél. Ha az online kommunikációnak ezt az elemét is meg akarod tanulni, akkor gyere el a 10 hírlevél hiba ingyenes előadásra, március 9-én!
 

További bejegyzések

Eladás 1 mondattal: címsortippek a blog írás sikeréhez

Nem az örökkévalóságnak szól. Az üzleti blog írás célja az, hogy itt és most eladjon. Mi kell ehhez? Az, hogy előbb magát a blogcikket „eladdˮ az olvasónak. 

Ehhez lesz szükséged olyan a tárgysorokra, amik hatására a célközönséged tagjai megnyitják a cikkedet kiajánló heti hírlevelet. Illetve címsorokra, amik később is frissként adják el a már kihelyezett szöveget. 

Sőt: az alábbi címsortippek még az ötleteket is meghozzák számodra, ha épp nem tudod, hogy miről és hogyan írj!

Ragyogóan teljesítő címsorok az üzleti blog írás gyakorlatában

Olvasom tovább...

Válasz a dilemmára: online marketing szakember vagy külsős cég?

Irigykedtél már valaha a versenytársad online marketing kampányára? Bosszantott, hogy nem neked jutott eszedbe az ötlet? 

Ne ostorozd magad! Lehet, hogy nem is neked kellett volna eszedbe jutnia. Hiszen a Te fejedet a céged mindennapos gondjai-bajai kötik le. A marketinges cégek kreatív koponyáiban viszont már ott lehet a megoldás, ami a Te életedet is megkönnyíti.

Az online marketing nem egyszemélyes küldetés

Olvasom tovább...

Fordítsd hasznodra a nyarat! Marketing eszközök uborkaszezon idejére

Ütős marketing eszközök nélkül nem a kellemes hőmérsékleten, hanem a bevételeden fogod érezni, hogy vééégre itt a nyár. Számolod a napokat, hogy szabadságra mehess, de közben, úgy ahogy van, kihagynád az uborkaszezont? Lassan a testtel, mert némi marketinges tudással felpezsdítheted a legforróbb hónapokat is!

Marketing eszközök, amikkel nyáron is mehet az eladás

Olvasom tovább...