A sikeres érkezőoldalak 3 aranyszabálya - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

A sikeres érkezőoldalak 3 aranyszabálya

A sikeres érkezőoldalak 3 aranyszabálya

A webes világban életbevágó fontosságú, hogy a látogatókból lehetőleg azonnali reakciót válts ki, azaz képes legyen a szöveged konverzió elérésére. A jól optimalizált érkezőoldalakkal vásárlóvá, ajánlatkérővé lehet változtatni a weboldalra terelt látogatót.

 

3 aranyszabály, amivel sikeressé teheted az érkezőoldalad

1. számú aranyszabály: Mindig tudd, mit akar a látogatód!

Jó lenne tudni, hogy mi jár a látogatók fejében. Egy biztos, a látogatók szándéka sohasem merül ki annyiban, hogy egy bizonyos terméket szeretnének megvásárolni. 

A látogató a vásárlás különböző fázisaiban lehet:

  • a tudatosság szakaszában a látogató érdeklődik, adatokat gyűjt, tájékozódik a piacon Például, valaki szeretne kikapcsolódni egy wellness hétvégén. Megnézi, milyen szolgáltatások közül lehet válogatni, figyelemmel kíséri az árakat.
  • a megfontolás szakaszában már kiválasztotta a terméket, a márkáját is eldöntötte Információgyűjtés közben emberünknek megtetszik az aquafitnesz, ki is akarja próbálni a hétvégén.
  • a beszerzés fázisában a látogató már konkrétan vásárolni akar, és keresi azt a helyet, ahol megteheti.  Mivel már tudja, hogy pontosan mit akar, egy aquafitnesz programot biztosító wellness szállodát keres a környéken, vagy legalábbis egy gyorsan megközelíthető helyen. Ilyenkor egy 10%-os kupon képes csodákat művelni!

Az érkezőoldal akkor lesz igazán sikeres, ha összhangban tud lenni a látogató szándékával.

2. számú aranyszabály: Az érkezőoldalnak egy és csakis egy célja legyen!

Az érkezőoldalnak jól meghatározott célja van. Minden olyan elem, amelyik elvonja a látogató figyelmét erről a célról, felesleges, sőt ártalmas. A létező legjobb megoldás, ha semmilyen más interaktív elemet nem építünk be az érkezőoldalba, csak a cél szolgálatában álló konverziós űrlapot. Legyen az feliratkozási űrlap vagy vásárláshoz szükséges adatbekérő. Egyéb linkek, ikonok, menüpontok, közösségi médiára invitáló boxok csak elterelik a látogató figyelmét, aki szempillantás alatt elhagyhatja az oldalt.

3. számú aranyszabály: Ne ess a szűkszavúság csapdájába!

Széles körben elterjedt tévhit, hogy az érkezőoldal annál sikeresebb, minél rövidebb szöveget tartalmaz. A webes szöveg ideális hosszáról már írtunk egy korábbi bejegyzésben, következtetésként le lehet vonni, hogy a szöveg hosszát mindig a látogatók viselkedéséhez kell igazítani.

Az érkezőoldal legfontosabb feladata a meggyőzés, és ehhez sok esetben három mondatnál többre van szükség. Ha valaki autót akar vásárolni, az időt és energiát szán arra, hogy minden szempontból a legmegfelelőbb modellt válassza. Hidd el, el fogja olvasni azt a két oldalt, ami alapján mélyen a zsebébe nyúl, akkor is, ha amúgy nincs könyvtárbérlete.
Az érkezőoldal szövegének tudatában kell lennie a választás, a döntés komolyságának, hogy a látogató érezze, valódi segítségre talált a problémája megoldásában.

Ha a fenti 3 aranyszabályt betartod, az érkezőoldalad nagy eséllyel tereli majd a látogatókat a cél felé: a konverziós gomb megnyomásához. Sok sikert, sok vevőt kívánok Neked!

Tudod mi az érkezőoldal előtti lépés a vevőszerzésben? A hírlevél. Ha az online kommunikációnak ezt az elemét is meg akarod tanulni, akkor gyere el a 10 hírlevél hiba ingyenes előadásra, március 9-én!
 

További bejegyzések

Angyali üdvözletek: üzleti kommunikáció az ünnepi szezonban

Egész évben vártad, hogy legalább most, a vége felé kifújd magadat? Ha az üzleti kommunikáció területén mozogsz, akkor még ne tedd! Hiszen ez a műfaj a partnerekkel és az ügyfelekkel való kapcsolattartásról szól. Márpedig számukra az ünnepnapok olyan különleges alkalmat jelentenek, amit nem szabad hagynod úgy elmúlni, hogy ne üzenj nekik.
 
Hogyan jelenj meg úgy az életükben az év végi ünnepek alkalmával, hogy elegáns és stílusos legyen? Íme a tippjeink.

Az üzleti kommunikáció alapszabálya: tedd személyessé!

Olvasom tovább...

Blogírás KonMari módra: így lomtalanítsd a szöveget

Marie Kondo, a szervezett terekben rejlő rend és szépség japán múzsája a blogírás terén is hasznos tanácsokat tud adni. Nem mintha az otthoni rendrakás, lomtalanítás művészetéről átnyergelt volna a marketingre. De ha jobban belegondolunk, a szövegírásra is érvényes az, amit a KonMari módszer szabályai az élvezhetőbb élettér kialakítására ajánlanak.

A KonMari szabálytól Einsteinen át a blogírásig

Olvasom tovább...

1 idézet, amit látnod kell, hogy meggyőzően menjen a szövegírás

Mi kell ahhoz, hogy a szövegírás meggyőző legyen, és pár jól összefűzött szó mérhető eredményeket (értsd: pénzt) hozzon a konyhára? 

Körbekérdeztünk csapatunkban, hogy mi a legjobb szövegírók munkáját megihlető tanács, és miért.

Meglepetés-eredmény: a marketingguruk tippjei helyett egy kamaszkori emlék aratta a legnagyobb sikert!

Szövegírás tipp egy ütős mondatban

Olvasom tovább...

Offline üzleti kommunikáció a sikeres kapcsolatépítéshez

Közeledik az ünnepi szezon: remek alkalom kimozdulni, és az üzleti kommunikáció offline frontvonalán beerősíteni a kapcsolatépítést. Egymást érik ilyenkor a karácsonyi és évzáró partik, különféle rendezvények, amiken Neked is érdemes névjegyeddel és széles mosollyal felfegyverkezve részt venned. 
 
Ki tudja, talán éppen egy ilyen alkalom hozza majd a 2018-as év legszuperebb ügyfelét vagy stratégiai partnerét számodra – de csak ha az alábbi kapcsolatépítési tippjeink közül minél többet bevezetsz idén a gyakorlatodba.

Üzleti kommunikáció szemtől szemben: 7 tipp a sikerhez

Olvasom tovább...

Térj a tárgyra! Értékesítési szöveg profi lezárással

Kerülgetik a forró kását, misztikus-varázsolós szövegeket írnak, de az értékesítési szöveg nem erről szól. Az amatőröket onnan ismered fel, hogy sokat köntörfalaznak, amíg a tárgyra térnek, és közben szép lassan elveszítik az Olvasót.

Élére kell állítani a kérdést, mert túl kevés az időd arra, hogy olyanokhoz beszélj, akiknek nincs pénzük a vásárlásra, nem döntőképesek, vagy csak a piacot tesztelik. 

Szép számmal akadnak olyanok is, akik tőled szeretnének ingyen infóhoz jutni a szakterületről, hogy aztán, ha már alaposan kioktattad őket, egy másik értékesítőtől vásároljanak. A legrosszabb rémálmodban se forduljon elő ilyen! 

Mi kell hozzá, hogy ne félszeg puhatolózás legyen az értékesítés – akár élőben történik, akár szöveg által, írásban?

Értékesítési szöveg tippek a sikeres lezáráshoz

Olvasom tovább...

A 404-es hibaoldal, amitől vonzó lesz az online kommunikációd

Mikor meglátogatsz egy számodra érdekes weboldalt, biztosan téged sem dob fel, ha nem működik egy link vagy maga az URL cím rossz. Inkább feladod, és kattintasz tovább. Miért lenne ez másképp, ha a saját weboldaladról van szó? Hogyan teheti vonzóbbá az online kommunikációd egy 404-es hibaoldal?

Így tedd egyedivé: design ötletek a 404-es hibaoldalhoz

Olvasom tovább...