Hasznos applikációk: év eleji top 3 elfoglalt embereknek - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Hasznos applikációk: év eleji top 3 elfoglalt embereknek

Hasznos applikációk: év eleji top 3 elfoglalt embereknek

Nem Dunát, hanem Sárga-folyót lehetne rekeszteni okostelefonos alkalmazásokkal. De nekünk, online kommunikációs szakembereknek – és főleg elfoglalt munkamániásoknak – csak a hasznos applikációk érdekesek. Ezért most csak ilyenekről lesz szó, időrablók kíméljenek.

 

Hasznos applikációk, amiket mi alkalmazunk időspórolásra

 

Lehet, hogy van benne egy kis szakmai elfogultság, de be kell vallani: magánemberként rengeteget pötyögtünk már idén is velük – és még csak február van!

 

Jaj, bocsánat, fogalmazzunk inkább úgy, hogy teszteltük őket. Mert ami azt illeti, valóban szeretnénk tudásunkat és tapasztalatunkat időközönként ezen a területen is megosztani olvasóinkkal.

 

Íme a három kedvenc, amely megkönnyíti munkánkat és hétköznapjainkat:

 

1. Dragon Dictation, a titkárnő

 

Tapasztaltad már, hogy az ötlet nem mindig akkor jön, amikor Te szeretnéd, hanem amikor ő akarja? Többek között az ilyen sziporkák írás nélküli lejegyzésére való ez a hasznos applikáció.

Szövegíróként mind ötletelésre, mind pedig az ügyféllel folytatott beszélgetés írásos rögzítésére kiváló számunkra.

 

De haszna nem korlátozódik a mi gyönyörű szakmánkra. Az ingyenes alkalmazás segítségével Te is hanggal jegyzetelhetsz, és így rengeteg időt spórolsz meg vele. Te csak diktálsz neki, és az app, mint egy hűséges titkár(nő), azonnal írássá alakítja.

 

Elfoglalt embereknek ajánljuk leginkább e-mailek, sms-ek és jegyzetek készítéséhez.

 

2. Waze, amivel megúszod a dugókat

 

Az ingyenes és hasznos applikációk januári versenyének ezüstérmese nem csak időt, hanem üzemanyagköltséget is megtakarít számodra. Segítségével a legjobb útvonalon autózhatsz naponta, és elkerülöd a dugókat, sőt, ne adj’ isten, a rendőri ellenőrzéseket.

 

Ez a közösségi GPS a többi sofőr valós idejű segítségével támogat. Ha találkozóra, megbeszélésre sietsz, csak helikopterrel lenne rövidebb, mint az általa jelzett útvonalon.

 

3. Duolingo, a rugalmas nyelvtanár

 

Mert az online kommunikáció világnyelve az angol. És ehhez az alapokat betonbiztosra kell rögzíteni.

 

A hasznos applikációk januári versenyének harmadik, bár azért még dobogós helyezettje inkább kezdőknek (vagy örök újrakezdőknek) való, ám gyorsasága miatt említést érdemel.

 

Látványosan fejlődhet általa az is, akinek csak napi 10-15 perce van a tanulásra. Ha utazás, várakozás közben használod, vigyél fülhallgatót is, mert a kiejtés is fontos része a tananyagnak.

Az angolul már tudóknak pedig több mint egy tucat más nyelvet tanít. Használjuk az angol részét is – az angol nyelven olasz tanulás is jó játék vele.

 

Hasznos applikációk – szakértői szemmel

 

Emlékszel még? Az elején ígértünk egy másik indokot is arra, amiért a hasznos applikációkra még jobban érdemes idén odafigyelni, mint valaha.

 

Rövidre fogva: tőkemágnesek. Nem kell kristálygömb ahhoz, hogy tutira megjósoljuk: ezen a téren nagy léptékűek lesznek a fejlesztések 2016-ban.

 

Az immár kötelezően mobilbarát weboldaltervezés esete mutatja: az okostelefonok és a hasznos applikációk a leginkább felfutó ágra került trendek idén.

 

Te melyik alkalmazást válogatnád be a top 3 hasznos applikáció közé? Segíts nekünk újakat találni!

 

Nem voltál még a Top kommunikációs tippek előadáson?

Nézd meg, miért lesz hasznos az onlinke kommunikációdban.

 
További bejegyzések

A nyelv varázsa: keresőoptimalizálás és SEO termékleírás profin

Becsapós kérdés: miről szól a csábítóan vonzó termékleírás valójában? Vagy másképpen, egy kicsit filozofikusabban kérdezve: miként beszélj a termékedről – vagy a szolgáltatásodról – úgy, hogy a nyelv értéket adjon hozzá az előzetesen létező fizikai valósághoz? Egyszóval:

Milyen az ellenállhatatlan SEO termékleírás?

Olvasom tovább...

Vágjunk a pulykába! 1 perces szövegírás tippek az eladás serkentésére

Sokszor hallhattad tőlünk, hogy a tömörség a szövegírás erénye. Ahogy az angol mondja: „Vágjunk a pulykába!ˮ Hogy jó példával járjunk elől, íme a legkönnyebben megjegyezhető szövegírás villámtippek, amik csodákat tesznek az értékesítési szövegeddel, és serkenteni fogják az eladást:

1. A szövegírás alapkérdése: Miért és hogyan tud ez segíteni az ügyfelemnek?

Olvasom tovább...

Tartalommarketing, avagy az „okosmarketing”

Hogyan érjük el, hogy figyeljen ránk, és meghallgasson a piac? Erre a kérdésre a tartalommarketing ad korszerű választ. 

Bárki, aki az üzleti szektorban kezd el mozogni, hamarosan szembesül a keserű ténnyel, hogy az ügyfelek nem teremnek csak úgy maguktól. Ezt követően pedig sokan jutnak arra a felismerésre, hogy a megoldás erre a problémára a marketing. 

A tartalommarketing titkos tanai

Olvasom tovább...

Bullet journal – terv a kommunikációhoz és önmagadhoz

A bullet journal keretet ad nemcsak az üzleti, hanem a magánéleted számára is. Mindent tud, ami ahhoz kell, hogy hosszú távon produktív tudj maradni. Hogy mitől működik? Tőled. A bullet journal olyan eszköz, amelyet tulajdonképpen Te teremtesz magadnak, és Te is tartod életben.

Ha még nem hallottál róla, eláruljuk: egy olyan különleges naplóról van szó, ami első ránézésre pipálgatásra, rajzolgatásra, egy-egy szavas feljegyzések készítésére szolgál. Teszi mindezt olyan kreatív módon, hogy a végén egy egészen komoly önreflexiós képességet (reális önmagadra tekintést) alakíthatsz ki általa. 
Amiért a blogon foglalkozunk vele: kommunikációtervezéshez, tartalomgyártáshoz, szövegírási feladatok ütemezéséhez is remekül használhatod. Megtervezheted például, hogy milyen online kommunikációs trendeket építesz be a marketingedbe.
Mutatjuk a módszert.

Hogy kell ezt csinálni? Bullet journal készítés

Olvasom tovább...

Blogírás ötletek hónapról hónapra

Többet hozhat a rendszeres blogírás a fizetett reklámnál, mert szakértői státuszodat építed, és lojális követőket szerezhetsz vele. Ráadásul a Google-helyezéseddel is csodát tesz, mert a keresőmotor nagyra értékeli a frissülő, releváns tartalmakat. Egyetlen feltétellel. Ha rendszeresen csinálod, és legalább 1 évig kitartasz mellette. 
 
Vállalod a kihívást? Szuper! Akkor olvasd el hozzá ötleteinket, és a cikk végén egy kis letölthető ajándékkal is kedveskedni fogunk Neked. Kíváncsi vagy, mi az? Még ne görgess oda, mert a használatához kell ez az infó is!

Blogírás (legalább) havi egyszer – 12 tématippünk

Olvasom tovább...