Hasznos applikációk: év eleji top 3 elfoglalt embereknek - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Hasznos applikációk: év eleji top 3 elfoglalt embereknek

Hasznos applikációk: év eleji top 3 elfoglalt embereknek

Nem Dunát, hanem Sárga-folyót lehetne rekeszteni okostelefonos alkalmazásokkal. De nekünk, online kommunikációs szakembereknek – és főleg elfoglalt munkamániásoknak – csak a hasznos applikációk érdekesek. Ezért most csak ilyenekről lesz szó, időrablók kíméljenek.

 

Hasznos applikációk, amiket mi alkalmazunk időspórolásra

 

Lehet, hogy van benne egy kis szakmai elfogultság, de be kell vallani: magánemberként rengeteget pötyögtünk már idén is velük – és még csak február van!

 

Jaj, bocsánat, fogalmazzunk inkább úgy, hogy teszteltük őket. Mert ami azt illeti, valóban szeretnénk tudásunkat és tapasztalatunkat időközönként ezen a területen is megosztani olvasóinkkal.

 

Íme a három kedvenc, amely megkönnyíti munkánkat és hétköznapjainkat:

 

1. Dragon Dictation, a titkárnő

 

Tapasztaltad már, hogy az ötlet nem mindig akkor jön, amikor Te szeretnéd, hanem amikor ő akarja? Többek között az ilyen sziporkák írás nélküli lejegyzésére való ez a hasznos applikáció.

Szövegíróként mind ötletelésre, mind pedig az ügyféllel folytatott beszélgetés írásos rögzítésére kiváló számunkra.

 

De haszna nem korlátozódik a mi gyönyörű szakmánkra. Az ingyenes alkalmazás segítségével Te is hanggal jegyzetelhetsz, és így rengeteg időt spórolsz meg vele. Te csak diktálsz neki, és az app, mint egy hűséges titkár(nő), azonnal írássá alakítja.

 

Elfoglalt embereknek ajánljuk leginkább e-mailek, sms-ek és jegyzetek készítéséhez.

 

2. Waze, amivel megúszod a dugókat

 

Az ingyenes és hasznos applikációk januári versenyének ezüstérmese nem csak időt, hanem üzemanyagköltséget is megtakarít számodra. Segítségével a legjobb útvonalon autózhatsz naponta, és elkerülöd a dugókat, sőt, ne adj’ isten, a rendőri ellenőrzéseket.

 

Ez a közösségi GPS a többi sofőr valós idejű segítségével támogat. Ha találkozóra, megbeszélésre sietsz, csak helikopterrel lenne rövidebb, mint az általa jelzett útvonalon.

 

3. Duolingo, a rugalmas nyelvtanár

 

Mert az online kommunikáció világnyelve az angol. És ehhez az alapokat betonbiztosra kell rögzíteni.

 

A hasznos applikációk januári versenyének harmadik, bár azért még dobogós helyezettje inkább kezdőknek (vagy örök újrakezdőknek) való, ám gyorsasága miatt említést érdemel.

 

Látványosan fejlődhet általa az is, akinek csak napi 10-15 perce van a tanulásra. Ha utazás, várakozás közben használod, vigyél fülhallgatót is, mert a kiejtés is fontos része a tananyagnak.

Az angolul már tudóknak pedig több mint egy tucat más nyelvet tanít. Használjuk az angol részét is – az angol nyelven olasz tanulás is jó játék vele.

 

Hasznos applikációk – szakértői szemmel

 

Emlékszel még? Az elején ígértünk egy másik indokot is arra, amiért a hasznos applikációkra még jobban érdemes idén odafigyelni, mint valaha.

 

Rövidre fogva: tőkemágnesek. Nem kell kristálygömb ahhoz, hogy tutira megjósoljuk: ezen a téren nagy léptékűek lesznek a fejlesztések 2016-ban.

 

Az immár kötelezően mobilbarát weboldaltervezés esete mutatja: az okostelefonok és a hasznos applikációk a leginkább felfutó ágra került trendek idén.

 

Te melyik alkalmazást válogatnád be a top 3 hasznos applikáció közé? Segíts nekünk újakat találni!

 

Nem voltál még a Top kommunikációs tippek előadáson?

Nézd meg, miért lesz hasznos az onlinke kommunikációdban.

 
További bejegyzések

Szeret? Nem szeret? Tartalommarketing szabályok a sikeres csábításhoz

Tudod, a szerelmet nem lehet erőltetni. Ugyanígy van ez a tartalommarketing és az eladás terén. Habár az értékesítési szöveg mit sem ér anélkül, ha a végén nincs ott a cselevésre való felszólítás (pl. „rendeld meg”, „iratkozz fel”), ez nem a olvasó, hanem a marketinges szempontja. Senki sem szereti, ha parancsolgatnak neki. De a csábításnak mindannyian annál szívesebben engedünk – nap mint nap fogyasztóként is.

Kapcsolatépítés a fogyasztóval: a sikeres tartalommarketing alapja

Olvasom tovább...

Keresőoptimalizálás mítoszok 2. Avagy: szövegírás nélkül nincs SEO

Előítéleteket irtottunk, mítosztalanítottunk a múlt heti cikkben, de a szövegírás mint a sikeres keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, alias SEO) alapja még nem jött szóba. 

Persze a tévhitek kigyomlálása által épp ehhez készítettük elő a terepet. És ha már előkészítettük, akkor lássuk, miért (és hogyan) is működik!

SEO és szövegírás – együtt vagy sehogy se

Olvasom tovább...

Okos célállítás, hogy sikeres legyen az idei marketingterv

Marketingterv – ilyenkor? Hisz mindjárt finisébe fordul az év! Hát pontosan ezért érdemes most, 2018. utolsó negyedévébe lépve átnézned kicsit a csatatervet. 

Ha pedig épp nincs ilyen Nálad raktáron, vagy már feledésbe merült január óta, hát semmi gond. Olvasd el itt, amit elöljáróban tudnod kell róla, és élj a díjmentes előadás lehetőségével!

Az okos marketingterv alapja, a SMART

Olvasom tovább...

Építs az akadályra! Értékesítési szövegírás kifogáskezeléssel

Amiről nem veszünk tudomást, az nem is létezik? Ez a struccpolitika a szövegírás területén se túl sikeres. 

Érthető persze, hogy inkább a terméked vagy a szolgáltatásod dicséretét van kedved zengedezni az érkezőoldaladon, mintsem a fenntartásokkal foglalkozni. De ne tedd! Mert a kifogáskezeléssel sokkal többet érhetsz el, ha az alábbiak szerint csinálod.

Hogyan kezelheti az ügyfél kifogásait a szövegírás?

Olvasom tovább...

Célállítás és üzleti kommunikáció tervezése az év finisére

Nem rossz célállítási szabály az üzleti kommunikáció területén se: célozd meg a Holdat, hogy eltaláld a kerítést! De ha a célod kellően nagy ahhoz, hogy lelkesíteni tudjon, az még nem elég. Néhány egyszerű szabályra még szükséged lesz ahhoz, hogy helyesen jelöld ki az idei éved elérendő sikereit úgy, hogy azok meg is valósuljanak.

Célok az üzleti kommunikáció sikeréhez

Olvasom tovább...