A „na, és akkor mi van?” teszt a webszövegben - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

A „na, és akkor mi van?” teszt a webszövegben

A „na, és akkor mi van?” teszt a webszövegben

Tulajdonságok és előnyök. Erről a kettőről szoktak szólni a webszövegek. Ha eladnivalód van, a legtöbbekhez hasonlóan alighanem Te is tulajdonságokban gondolkodsz. Ez azonban még véletlenül sem szabad azt jelentse, hogy a szövegednek is erről kellene szólnia.

A legjobb tulajdonságok ugyanis fabatkát sem érnek, ha nem nyilvánulnak meg olyan előnyökben, amelyek megkönnyítik a vásárló életét. Őt ugyanis első fokon egy dolog érdekli, mert emberből faragták: saját maga.

Ezen az egészen természetes emberi „önzésen” keresztül kell tehát megfognod. Az előnyök nyelvén kell beszélned hozzá.

Ha nem tudod, hogyan tedd, elég, ha elképzelsz egy alábbihoz hasonló beszélgetést. Ahhoz, hogy a szöveged igazán jó legyen, nem árt, ha a képzeletbeli beszélgetőtárs minél unottabb.

Hogyan fordítsd le webszövegedet az előnyök nyelvére?

 

 

 


Hogy a „Na és akkor mi van?” tesztet alkalmazd webszövegedre, képzeld el a világ legunottabb vásárlóját.

Például őt:

Te: Itt ez a teló.

Világ Legunottabb Vásárlója (VLV): Na, és akkor mi van?

Te: 10 megapixeles kamerája van és 5 giga memóriája.

VLV: Na, és akkor mi van?

Te: Állati jó fotókat csinálhatsz vele a szombati raliversenyről, és ráfér az összes kép a telefonra. Nem kell fényképezőt vinned, csak a telefont, ami amúgy is a zsebedben lenne.

VLV: Mutasd csak azt a telefont!

Kik írják a legjobb webszöveget?

Függetlenül attól, hogy laikusok vagy képzett profik, a legjobb értékesítési szövegek szerzői azok az emberek, akik elsajátítják a logikáját annak, hogy miként éljék bele magukat az előnyökre kíváncsi vásárló helyzetébe, és ezt a készségüket szervezett keretek között fejlesztik.
Gyere el a tréningemre, és én bebizonyítom neked, hogy Te is tudsz olyan webszöveget írni, mint a legjobban fizetett marketingesek!

További bejegyzések

Célállítás és üzleti kommunikáció tervezése az év finisére

Nem rossz célállítási szabály az üzleti kommunikáció területén se: célozd meg a Holdat, hogy eltaláld a kerítést! De ha a célod kellően nagy ahhoz, hogy lelkesíteni tudjon, az még nem elég. Néhány egyszerű szabályra még szükséged lesz ahhoz, hogy helyesen jelöld ki az idei éved elérendő sikereit úgy, hogy azok meg is valósuljanak.

Célok az üzleti kommunikáció sikeréhez

Olvasom tovább...

Nyári trendek a közösségi média oldalain

Nyáron az élet is megváltozik, lehetségessé válik a lehetetlen is. A közösségi média is pezseg az élettől. Vidámság, jókedv, napsütés, színek, kacagások köszönnek vissza a posztokból. Meleg időben látványosabban dübörög az élet. Élményeket, érzelmeket gyűjtenek az emberek, és ontják magukból azokat a közösségi média oldalaira. Te se maradj ki a jó posztokból, hass az emberekre! 

Maradj trendi nyáron is a közösségi média oldalain!

Olvasom tovább...

Így maxold ki a Facebook hirdetést

Irigykedve figyeled a konkurenciát? Kíváncsi vagy, ők vajon mit csinálnak másképp a Facebookon, miért van annyival több követőjük? Az egyik legkézenfekvőbb válasz, hogy versenytársaid ismerik az eredményes és célravezető Facebook hirdetés használatát.

Facebook hirdetés nélkül nem megy?

Olvasom tovább...

Eladás 1 mondattal: címsortippek a blog írás sikeréhez

Nem az örökkévalóságnak szól. Az üzleti blog írás célja az, hogy itt és most eladjon. Mi kell ehhez? Az, hogy előbb magát a blogcikket „eladdˮ az olvasónak. 

Ehhez lesz szükséged olyan a tárgysorokra, amik hatására a célközönséged tagjai megnyitják a cikkedet kiajánló heti hírlevelet. Illetve címsorokra, amik később is frissként adják el a már kihelyezett szöveget. 

Sőt: az alábbi címsortippek még az ötleteket is meghozzák számodra, ha épp nem tudod, hogy miről és hogyan írj!

Ragyogóan teljesítő címsorok az üzleti blog írás gyakorlatában

Olvasom tovább...