2 PERCES WEBTESZT: pillants rá a Facebook oldaladra - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

2 PERCES WEBTESZT: pillants rá a Facebook oldaladra

2 PERCES WEBTESZT: pillants rá a Facebook oldaladra

Milyen rendszeresen kommunikálsz a Facebook oldaladon? Vannak, akik naponta többször is tesznek fel bejegyzéseket, mások időpazarlásnak tartják, és csak havonta mennek fel a közösségi oldalra. Veled mi a helyzet? Ha hetente egyszer azért odatévedsz, akkor már nem nulláról indulunk, ez ugyanis a Facebook reklámhoz vezető út első lépése!

Mit kell tudni a Facebook reklámokról?

Azok a Facebook oldalak, amiken nem történik semmi érdekes, egy idő után érdektelenné válnak látogatóik számára. Hogy miért? Először is, mert az ifjú zseni, Mark Zuckerberg helyett egy algoritmus dönti el, mi kerül ki az olvasók falára és mi nem. Azoknak az oldalaknak a tartalmai kerülnek ki többször, amiket az emberek gyakrabban néznek. Vagyis ahhoz, hogy sokan látogassák az oldaladat, eleve sok látogató kell. Ördögi kör… De van kiút akkor is, ha nem akarsz kattintás alapú fizetett Facebook hirdetéseket futtatni!

Mit tehetsz, hogy sok látogatód legyen?

Ha rendszeresen kommunikálsz érdekes, izgalmas tartalmakat, odavonzod az embereket. Minél többen olvassák el, osztják meg és kedvelik az általad kihelyezett tartalmakat, annál többen fogják látni az oldaladat! Ezt nevezzük ingyenes Facebook reklámnak. Ingyenes felületed van, ahol bármit kommunikálhatsz. Használd ki!

Hogy kezdj neki?

Heti egy bejegyzés kommunikálása a kiscsoportos verzió. Naponta törekedj minimum egy posztra. Ennél kevesebb semmiféle Facebook reklámhoz nem elég. Ha nem szeretnél minden héten órákat eltölteni céltalan bolyongással az interneten azzal a kérdéssel a fejedben: „Vajon mit posztoljak mára?” – tervezd meg a kommunikációdat, azaz használj konzerveket. A konzervek: előre megírt cikkek, előkészített tartalmak, amiket előhúzhatsz a spájzból – akarom mondani a drive-ról –, amikor szükség van rá.

Készíts előzetes tervet a kommunikációs stratégiádról! Mi legyen benne?


  • milyen tartalmakat fogsz kommunikálni

  • mikor fogod kommunikálni

  • készíts statisztikát: milyen látogatottságot ért el az adott tartalom

  • mindig legyen néhány előre megírt „konzerv” cikked a blogodban, a tervezett tartalmakkal


Megvan? Akkor már nyert ügyed van a Facebook reklám felé vezető úton, és elkerülhető, hogy kizárólag cuki cicukákat és vicces kisgyerekes képeket posztolgass hasztalanul. Legyen stratégiád, legyen konzerved és legyen Facebook reklámod!

Ha érdekel, mi mindennel javíthatod még Facebook reklámod, Neked szól szakértői státuszépítő tréningünk május 27-én – ahol sok más hasznos stratégiát is elsajátíthatsz.

Tarts velünk, és ismerd fel, mennyi eszköz van a kezedben a sikerhez!

További bejegyzések

Angyali üdvözletek: üzleti kommunikáció az ünnepi szezonban

Egész évben vártad, hogy legalább most, a vége felé kifújd magadat? Ha az üzleti kommunikáció területén mozogsz, akkor még ne tedd! Hiszen ez a műfaj a partnerekkel és az ügyfelekkel való kapcsolattartásról szól. Márpedig számukra az ünnepnapok olyan különleges alkalmat jelentenek, amit nem szabad hagynod úgy elmúlni, hogy ne üzenj nekik.
 
Hogyan jelenj meg úgy az életükben az év végi ünnepek alkalmával, hogy elegáns és stílusos legyen? Íme a tippjeink.

Az üzleti kommunikáció alapszabálya: tedd személyessé!

Olvasom tovább...

Blogírás KonMari módra: így lomtalanítsd a szöveget

Marie Kondo, a szervezett terekben rejlő rend és szépség japán múzsája a blogírás terén is hasznos tanácsokat tud adni. Nem mintha az otthoni rendrakás, lomtalanítás művészetéről átnyergelt volna a marketingre. De ha jobban belegondolunk, a szövegírásra is érvényes az, amit a KonMari módszer szabályai az élvezhetőbb élettér kialakítására ajánlanak.

A KonMari szabálytól Einsteinen át a blogírásig

Olvasom tovább...

1 idézet, amit látnod kell, hogy meggyőzően menjen a szövegírás

Mi kell ahhoz, hogy a szövegírás meggyőző legyen, és pár jól összefűzött szó mérhető eredményeket (értsd: pénzt) hozzon a konyhára? 

Körbekérdeztünk csapatunkban, hogy mi a legjobb szövegírók munkáját megihlető tanács, és miért.

Meglepetés-eredmény: a marketingguruk tippjei helyett egy kamaszkori emlék aratta a legnagyobb sikert!

Szövegírás tipp egy ütős mondatban

Olvasom tovább...

Offline üzleti kommunikáció a sikeres kapcsolatépítéshez

Közeledik az ünnepi szezon: remek alkalom kimozdulni, és az üzleti kommunikáció offline frontvonalán beerősíteni a kapcsolatépítést. Egymást érik ilyenkor a karácsonyi és évzáró partik, különféle rendezvények, amiken Neked is érdemes névjegyeddel és széles mosollyal felfegyverkezve részt venned. 
 
Ki tudja, talán éppen egy ilyen alkalom hozza majd a 2018-as év legszuperebb ügyfelét vagy stratégiai partnerét számodra – de csak ha az alábbi kapcsolatépítési tippjeink közül minél többet bevezetsz idén a gyakorlatodba.

Üzleti kommunikáció szemtől szemben: 7 tipp a sikerhez

Olvasom tovább...

Térj a tárgyra! Értékesítési szöveg profi lezárással

Kerülgetik a forró kását, misztikus-varázsolós szövegeket írnak, de az értékesítési szöveg nem erről szól. Az amatőröket onnan ismered fel, hogy sokat köntörfalaznak, amíg a tárgyra térnek, és közben szép lassan elveszítik az Olvasót.

Élére kell állítani a kérdést, mert túl kevés az időd arra, hogy olyanokhoz beszélj, akiknek nincs pénzük a vásárlásra, nem döntőképesek, vagy csak a piacot tesztelik. 

Szép számmal akadnak olyanok is, akik tőled szeretnének ingyen infóhoz jutni a szakterületről, hogy aztán, ha már alaposan kioktattad őket, egy másik értékesítőtől vásároljanak. A legrosszabb rémálmodban se forduljon elő ilyen! 

Mi kell hozzá, hogy ne félszeg puhatolózás legyen az értékesítés – akár élőben történik, akár szöveg által, írásban?

Értékesítési szöveg tippek a sikeres lezáráshoz

Olvasom tovább...

A 404-es hibaoldal, amitől vonzó lesz az online kommunikációd

Mikor meglátogatsz egy számodra érdekes weboldalt, biztosan téged sem dob fel, ha nem működik egy link vagy maga az URL cím rossz. Inkább feladod, és kattintasz tovább. Miért lenne ez másképp, ha a saját weboldaladról van szó? Hogyan teheti vonzóbbá az online kommunikációd egy 404-es hibaoldal?

Így tedd egyedivé: design ötletek a 404-es hibaoldalhoz

Olvasom tovább...