2 PERCES WEBTESZT: pillants rá a Facebook oldaladra - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

2 PERCES WEBTESZT: pillants rá a Facebook oldaladra

2 PERCES WEBTESZT: pillants rá a Facebook oldaladra

Milyen rendszeresen kommunikálsz a Facebook oldaladon? Vannak, akik naponta többször is tesznek fel bejegyzéseket, mások időpazarlásnak tartják, és csak havonta mennek fel a közösségi oldalra. Veled mi a helyzet? Ha hetente egyszer azért odatévedsz, akkor már nem nulláról indulunk, ez ugyanis a Facebook reklámhoz vezető út első lépése!

Mit kell tudni a Facebook reklámokról?

Azok a Facebook oldalak, amiken nem történik semmi érdekes, egy idő után érdektelenné válnak látogatóik számára. Hogy miért? Először is, mert az ifjú zseni, Mark Zuckerberg helyett egy algoritmus dönti el, mi kerül ki az olvasók falára és mi nem. Azoknak az oldalaknak a tartalmai kerülnek ki többször, amiket az emberek gyakrabban néznek. Vagyis ahhoz, hogy sokan látogassák az oldaladat, eleve sok látogató kell. Ördögi kör… De van kiút akkor is, ha nem akarsz kattintás alapú fizetett Facebook hirdetéseket futtatni!

Mit tehetsz, hogy sok látogatód legyen?

Ha rendszeresen kommunikálsz érdekes, izgalmas tartalmakat, odavonzod az embereket. Minél többen olvassák el, osztják meg és kedvelik az általad kihelyezett tartalmakat, annál többen fogják látni az oldaladat! Ezt nevezzük ingyenes Facebook reklámnak. Ingyenes felületed van, ahol bármit kommunikálhatsz. Használd ki!

Hogy kezdj neki?

Heti egy bejegyzés kommunikálása a kiscsoportos verzió. Naponta törekedj minimum egy posztra. Ennél kevesebb semmiféle Facebook reklámhoz nem elég. Ha nem szeretnél minden héten órákat eltölteni céltalan bolyongással az interneten azzal a kérdéssel a fejedben: „Vajon mit posztoljak mára?” – tervezd meg a kommunikációdat, azaz használj konzerveket. A konzervek: előre megírt cikkek, előkészített tartalmak, amiket előhúzhatsz a spájzból – akarom mondani a drive-ról –, amikor szükség van rá.

Készíts előzetes tervet a kommunikációs stratégiádról! Mi legyen benne?


  • milyen tartalmakat fogsz kommunikálni

  • mikor fogod kommunikálni

  • készíts statisztikát: milyen látogatottságot ért el az adott tartalom

  • mindig legyen néhány előre megírt „konzerv” cikked a blogodban, a tervezett tartalmakkal


Megvan? Akkor már nyert ügyed van a Facebook reklám felé vezető úton, és elkerülhető, hogy kizárólag cuki cicukákat és vicces kisgyerekes képeket posztolgass hasztalanul. Legyen stratégiád, legyen konzerved és legyen Facebook reklámod!

Ha érdekel, mi mindennel javíthatod még Facebook reklámod, Neked szól szakértői státuszépítő tréningünk május 27-én – ahol sok más hasznos stratégiát is elsajátíthatsz.

Tarts velünk, és ismerd fel, mennyi eszköz van a kezedben a sikerhez!

További bejegyzések

Eladás 1 mondattal: címsortippek a blog írás sikeréhez

Nem az örökkévalóságnak szól. Az üzleti blog írás célja az, hogy itt és most eladjon. Mi kell ehhez? Az, hogy előbb magát a blogcikket „eladdˮ az olvasónak. 

Ehhez lesz szükséged olyan a tárgysorokra, amik hatására a célközönséged tagjai megnyitják a cikkedet kiajánló heti hírlevelet. Illetve címsorokra, amik később is frissként adják el a már kihelyezett szöveget. 

Sőt: az alábbi címsortippek még az ötleteket is meghozzák számodra, ha épp nem tudod, hogy miről és hogyan írj!

Ragyogóan teljesítő címsorok az üzleti blog írás gyakorlatában

Olvasom tovább...

Válasz a dilemmára: online marketing szakember vagy külsős cég?

Irigykedtél már valaha a versenytársad online marketing kampányára? Bosszantott, hogy nem neked jutott eszedbe az ötlet? 

Ne ostorozd magad! Lehet, hogy nem is neked kellett volna eszedbe jutnia. Hiszen a Te fejedet a céged mindennapos gondjai-bajai kötik le. A marketinges cégek kreatív koponyáiban viszont már ott lehet a megoldás, ami a Te életedet is megkönnyíti.

Az online marketing nem egyszemélyes küldetés

Olvasom tovább...

Fordítsd hasznodra a nyarat! Marketing eszközök uborkaszezon idejére

Ütős marketing eszközök nélkül nem a kellemes hőmérsékleten, hanem a bevételeden fogod érezni, hogy vééégre itt a nyár. Számolod a napokat, hogy szabadságra mehess, de közben, úgy ahogy van, kihagynád az uborkaszezont? Lassan a testtel, mert némi marketinges tudással felpezsdítheted a legforróbb hónapokat is!

Marketing eszközök, amikkel nyáron is mehet az eladás

Olvasom tovább...