5 tipp a Facebook kommunikáció felpaprikázásához + nyeremény - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

5 tipp a Facebook kommunikáció felpaprikázásához + nyeremény

Napi 4,5 billió lájk, ennyire felfoghatatlanul aktív a Facebook kommunikáció. A közösségi média császára megkerülhetetlen a cégek számára, hiszen az internetezők döntő többsége minden nap ellátogat ide, és figyelemmel kíséri az üzenőfalát.

Két létfontosságú feladatod van a sikeres facebookozáshoz: az érdeklődés felkeltése és megtartása. Azaz, el kell érned, hogy lájkolják az oldalad, de ezután sem dőlhetsz hátra, meg is kell tartani a rajongókat.

5 tény és tipp a Facebook kommunikáció felpaprikázásához

1. Ne titkold a hasznos információt!

A Facebookot sokan keresőként is használják, így ma már nem a céges honlapra kattintanak egy-egy információért, hanem a cég profilját nézik át. Ezért minden lényeges céges információt könnyen megtalálhatóvá kell tenned Facebook oldaladon, köztük a címet, az ehhez tartozó térképet, a nyitvatartást, telefonszámot, e-mail elérhetőséget és így tovább.

Hasznos, ha minden adat egy helyen is megvan, például a bemutatkozás résznél, de még jobb, ha első pillantásra is látható, rögtön a név mellett, a borítóképen vagy a tabokon, melyekről később még szó lesz.

2. A Facebook kommunikáció új mankója

Talán már észrevetted, hogy céges oldaladon részletesebb statisztikát érhetsz el, mint korábban, többet megtudhatsz rajongóidról és a posztok sikerességéről. Grafikonokon láthatod, hogy lájkolóid mikor a legaktívabbak, milyen településről facebookoznak és milyen korosztályhoz tartoznak.

Ezek olyan értékes adalékok, melyeknek birtokában hatékonyabbá tudod tenni a kommunikációdat. Hogyan? Posztolj akkor, amikor a legtöbben látják, szólítsd meg közvetlenebbül rajongóidat!

3. A nők beszédesebbek, csevegj velük

A Facebook folyamatosan figyeli a nemek közti megoszlást és a felhasználói szokásokat. Kiderült, hogy a nők jóval aktívabban használják a közösségi médiát, többször kattintanak a Tetszik-gombra, több hozzászólást írnak, több posztot osztanak meg.

Ha fokozni szeretnéd az aktivitást Facebook profilodon, célozd meg a női felhasználókat, mert velük könnyebb beszédbe elegyedni. Minél feljebb emelkedik a lájkok és hozzászólások száma, annál nagyobb lesz oldalad nézettsége is.

4. A szépség fél siker

A statisztikák azt mutatják, hogy a képekre érkezik a legtöbb reakció, legyen az lájk vagy megosztás. A facebookozók tekintetét rögtön megragadja egy-egy gyönyörű fotó vagy humoros rajz, ahogy görgetnek lefelé az üzenőfalon.

Te se becsüld alá az esztétikum és a képek erejét a Facebook kommunikáció megtervezése során. Fordíts komoly figyelmet a borítókép kiválasztására és a posztok nagy része is képekből álljon.

+ tipp: Linkek megosztásakor is válassz kísérő képet, mely látványos és a témához kapcsolódik, így első pillantásra is látni fogják a lájkolók, miről van szó.

5. Követed az újításokat?

Az internetnél csak egy dolog változik sebesebben: a közösségi média, így ha nem követed heti szinten a változásokat, gyorsan elavulttá válik oldalad, laposak lesznek a posztjaid.

Remélhetőleg, már van Facebook-gomb a honlapodon - ha nincs, akkor hagyd is abba az olvasást, és tegyél rá.

Használod a tab-okat vagy a hashtag-et? Kipróbáltál már valamilyen applikációt nyereményjátékhoz? Ilyen új lehetőségek állnak rendelkezésedre folyamatosan, csak élned kell velük, hogy oldalad rajongószáma növekedjen.

Hatékony Facebook kommunikáció a
Szövegírásblog jóvoltából

Játssz velünk augusztusban, és Tiéd lehet az értékes nyeremény!

Szeretnéd felpörgetni Facebook oldaladat?
Több lájkot és nagyobb aktivitást szeretnél?

Ha Te nyered meg augusztusi játékunkat, most ingyen megtervezzük neked egy havi Facebook kommunikációdat.

Töltsd ki azonnal a kérdőívet, hogy szeptember elején a Te neved is bekerüljön a kalapba. S ha szerencséd lesz, ősszel igazán nyüzsgő közösségi életet varázsolunk oldaladra.

Kíváncsi vagy, ki nyerte júliusi nyereményjátékunkat, a kulcsszókutatást?

Az alábbi videón megnézheted a sorsolást:


Gratulálunk Pellicano Judith-nak, kollégánk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot.

További bejegyzések

Célállítás és üzleti kommunikáció tervezése az év finisére

Nem rossz célállítási szabály az üzleti kommunikáció területén se: célozd meg a Holdat, hogy eltaláld a kerítést! De ha a célod kellően nagy ahhoz, hogy lelkesíteni tudjon, az még nem elég. Néhány egyszerű szabályra még szükséged lesz ahhoz, hogy helyesen jelöld ki az idei éved elérendő sikereit úgy, hogy azok meg is valósuljanak.

Célok az üzleti kommunikáció sikeréhez

Olvasom tovább...

Nyári trendek a közösségi média oldalain

Nyáron az élet is megváltozik, lehetségessé válik a lehetetlen is. A közösségi média is pezseg az élettől. Vidámság, jókedv, napsütés, színek, kacagások köszönnek vissza a posztokból. Meleg időben látványosabban dübörög az élet. Élményeket, érzelmeket gyűjtenek az emberek, és ontják magukból azokat a közösségi média oldalaira. Te se maradj ki a jó posztokból, hass az emberekre! 

Maradj trendi nyáron is a közösségi média oldalain!

Olvasom tovább...

Így maxold ki a Facebook hirdetést

Irigykedve figyeled a konkurenciát? Kíváncsi vagy, ők vajon mit csinálnak másképp a Facebookon, miért van annyival több követőjük? Az egyik legkézenfekvőbb válasz, hogy versenytársaid ismerik az eredményes és célravezető Facebook hirdetés használatát.

Facebook hirdetés nélkül nem megy?

Olvasom tovább...

Eladás 1 mondattal: címsortippek a blog írás sikeréhez

Nem az örökkévalóságnak szól. Az üzleti blog írás célja az, hogy itt és most eladjon. Mi kell ehhez? Az, hogy előbb magát a blogcikket „eladdˮ az olvasónak. 

Ehhez lesz szükséged olyan a tárgysorokra, amik hatására a célközönséged tagjai megnyitják a cikkedet kiajánló heti hírlevelet. Illetve címsorokra, amik később is frissként adják el a már kihelyezett szöveget. 

Sőt: az alábbi címsortippek még az ötleteket is meghozzák számodra, ha épp nem tudod, hogy miről és hogyan írj!

Ragyogóan teljesítő címsorok az üzleti blog írás gyakorlatában

Olvasom tovább...